Saturday, July 23, 2011

Without Words

Pelajar Ambilan Julai Politeknik Mukah.. 
:)
saya tidak mampu untuk memberikan bunga
saya tidak mampu untuk memberikan kucupan dan  pelukan terakhir sebelum kalian kembali.. 
namun.. 
jauh di sudut hati ini.. 
semoga kalian berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi.. 
kalian hebat.. 
terima kasih atas segalanya.. 
sy upload pic anda dalam fb ok.. 
;)
settle dah ckit malam nie.. 


eh..
eh..
eh...
eh..



berapa kali eh.. 
terima kasih ya.. 
terharu ok.. 
sangat terharu.. 


:)

terima kasih untuk semuanya.. 

disebabkan kalian tidak bersama saya lepas habis knvo.. 
sy tarik beliau yang hensem di atas
untuk bergambar bersama saya.. 
boleh tak?
boleh terima tak alasan tuh?
terima ok.. 
teeet.. 
off9 dulu.. 
sekian.. 

credit to my bro for this picture.. 
suka
suka
suka... 

eh.. kawan kawan.. 
aku dah upload pic dalam  album.. 

Cintaku Di Mukah.. 

sila preview ya.. 
:) 

terima kasih kepada empunya gambar di atas.. 
:) 


8 comments:

mimi said...

boyfren? sweet la..

anak gemilang said...

@mimikalau x boyfriend.. jd dia tak sweet ke mimi?heeeeee

mimi said...

orang baru ke?

anak gemilang said...

@mimieh.. baru tak baru.. lama tak lama...*confuse*

wunny said...

wah2.. ehem2:)

anak gemilang said...

@wunny ehem ehem.. ehem.. :)

Anonymous said...

jelez taw.....

anak gemilang said...

@Anonymous eh.. boleh pulak jeles.. muahaha.. ;)

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah