Thursday, July 7, 2011

Bersih 2.0..

semua orang sibuk bercerita tentang bersih
dalam facebook.. 
ramai yang komen berjela pasal bersih
pak cik google tak payah cerita. 
memang pot pet pot pet.. 
bersih 
bersih 
bersih
apa itu bersih??? 
Jom baca... 



 malam tadi masa chat ngn kawan lama... 

gelak2.. ada pulak 2.0 katanya.. 

aku pun tak tau ape benda bersih nie sebenarnya.. 

nak explore lebih lebih.. 
aku malas sangat!

tp bersih simbolik kepada kuning.. 
ala ala Digi.. 

haha.. 

pandangan aku?

bersih tu ibarat pakaian doktor dan jururawat kat hospital tadi

putih dan bersih jer.. 



mode : kesian ngn mak dan ayah aku .. 
dah berkali kali sampel darah diambil.. 
untuk medical check up.. 
kena pulak dengan trainee  yang berkali2 ambik sampel darah
hadooo.. mahal darah tau!



belakang aku sakit2x la. tapi dah 2x aku xray tahun nie. 
tak kan la aku nk x ray lagi kot.. 

teringat pesan besties aku masa ktorg nk p training kt padang ri tuh.. 

jangan salu sangat x ray tau!


diam dan termangu seketika!

No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah