Wednesday, July 27, 2011

Entri Agak Cengeng.. ;p

ketika melayari laman facebook semalam.. 
hati terdetik apabila menjadikan
gambar  bersama mak ketika konvokesyen.. 
dijadikan profile picture.
adeh.. 
aku memang tau
sebulan selepas ini.. 
seandainya aku kembalik ke Bumi Malim.. 
melihat gambar itu.. 
akan menjadikan aku bertambah rindu.. 
;p
lantas
aku tukar.. 
itu motif pertukaran sebenarnya

tiba tiba.. 
hari ini.. terdetik apabila melihat gambar bersama mak dan ayah
nice
bak kata pujian abg fawiz.
;p
credit to Abg Hasbollah  & Kak Hazlina

memang.. 
aku memang akan merindui mereka berdua selepas ini.. 

dan selepas ini. 
apabila melayari facebook.. 
apabila mereka dijadikan profile pic.. 
;p
sudah pasti dapat mengubat rindu.. 
selain memberikan aku peringatan .. 
jangan bukak facebook selalu.. 
;p

i love them.. 
very much.. 

semoga diri ini akan lebih bersemangat
setelah 4 bulan cuti.. 
muahaha ;p 



No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah