Wednesday, July 27, 2011

Tawaran Guru Ganti..



panggilan kedua hari ini

tawaran guru ganti selama 3 bulan.. 

owh.. 

kalau lah cuti ini masih panjang

memang aku rembat jer peluang tuh.. 

tp.. 

mungkin bukan rezekiku untuk cuti semester kali ini

bersabarlah duhai hati.. 

;p




mcm mana yea.. 

boleh tak.. 

lepas abis pengajian nanti.. 

aku akan sng dapat tawaran. 

senang dapat posting mcm sekarang

insyaAllah. 
amiiin.. 




herm.. 

owh.. 

setakat ini. 

sains sukan.. 

belum ada lagi subjek di sekitar mukah ini.. 

sarawak?

miri, kch, sibu.. mungkin ada.. 

tp bukan di sini ok.. ;p

diam lagi.. 
tp.. 
ada ismp boleh hidup lagi rasanya.. 


bulan lepas.. aku juga telah menerima tawaran yang sama, namun, atas sebab aku reg 12 sept.. aku reject jugak.. mana la sempat kan.. 


Aku selalu berdoa.. walau di mana aku berada.. 

semoga rezeki itu akan sentiasa ada di masa hadapan.. 


namun, sesekali.. 2 panggilan & tawaran itu

membuatkan aku untuk kekal..

dan masih berpijak di bumi malim

sebagai anak kandung suluh budiman.. 




;p

semoga rezeki untukku.. 

akan sentiasa ada.. 

mungkin bukan skrg.. 

;p

namun. jauh di sudut hati ini.. 

berharap.. 

agar tawaran itu masih valid.. 

di masa masa akan datang.. 

insyaAllah



boleh tak aku berhenti pengajian
sambung jadi cekgu..
cikgu ganti ke. 
cikgu sandaran ke.. 


 dengan grade diploma.. erm..gaji pun boleh la..
nanti kalu ada cikgu dari mktab
dari U.. 
ko nk letak mana?
lempang kang! 
...
haish.. 
........................................
 erm.. eh.. bukan sng nk msuk upsi tau
yang penting. 
ada ismp upsi.. 
ko masih laku di sarawak.. 
amin
amiin..

owh.. 

kenapa sport science. 
kenapa open market.. 
diam.. 

dan terpaku seketika.. 




mungkin jodoh dengan upsi.. 
sila terima dan redha.. ;p





graduan civil


insyaAllah..
 tamat pengajian di upsi.. 
sy mampu memberikan senyuman dan kegembiraan seperti ini.. 
amiiin


semoga aku telah membuat keputusan paling tepat.. keputusan ibu bapa dan keluarga adalah pilihan terbaikpercayalah


Post a Comment
 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah