Saturday, May 5, 2012

Motivater to Be Part 2

malam  ini mahu bercerita mengenai pertandingan yang berlangung dari jam 9 pagi tadi sehinggalah jam 430 petang tadi.. seramai 15 orang peserta yang join pertandingan nie..kesemua peserta adalah hebat hebat belaka.. 



antara tajuk yang dikongsikan untuk dimotikasikan adalah cukup mantap dan cukup untuk membuatkan diri ini sangat bermotivasi setelah balik dari pertandingan tersebut. penulis blog tidak mendapat sebarang tempat teratas, namun berharap boleh menjadi seperti mereka yang boleh berbicara tanpa melihat slide powerpoint.. 

serius. mereka semua sangat hebat.. dengan sedikit pendekatan psikologi, penyampaian, kreativiti, video.. kalau anda berada di sana, saya yakin, anda juga boleh membuat penilaian seperti di atas.. 
Apa pun tahniah dan syabas.. untuk kak shu dan izhar.. .. tahniah.. untuk yang belum berjaya seperti saya.. sila cuba lagi tahun hadapan.. terima kasih atas pengalaman yang sangat berharga nie.. 

Gambar ini adalah gambar sepanjang pertandingan ini berlangsung.. seriusly.. memang sangat best.. sebab bila kita tengok orang boleh bercakap mengenai sesuatu perkara dan fakta dengan teliti dan boleh menghurai, menghayati dan boleh mengingati nya.. menyampaikanya dengan memek muka.. anda pasti kagum.. 

mereka gunakan segenap ruang di be learning dan masa 20 minit itu sebaik mungkin.. cuba anda bayangkan. cuma 20 minit. merekap perlu menguasai minda dan minat para audiens dan hakim.. 

kak shuhada muslim.. 

saya berharap suatu hari nanti. saya boleh bercakap ala ala motivater spt beliau
saudari nie adalah johan motivater to be intervasiti 1 malaysia peringkat upsi.. 

yang nie adik nor shapika bte hasyim.. 
*eh macam aku je adik kat atas nie. *
manis sangat beliau.. 
:)
beliau juga merupakan peserta.
keep it up dik.. 
next sem kte join lagi yea.. 
:)
sebab ramai peserta dah balik. jadi ambik gambar ngan pika jer la.. 
gambar lengkap dan video.. tunggu kak hidayah upload dalam fb.. 

x sabar nak tengok.. 


terima kasih untuk semua. 
terima kasih jugak penulis buku di atas. 
kerana memberi idea dan sumbangan untuk pertandingan nie. 

saya sangat suka pada cenderahati pemberian AJK pertandingan ini.. 

terima kasih semua.. 

semoga Allah memberkati apa yang telah kita kongsikan dan sampaikan pada hari ini.. 
semoga ianya bermanfaat untuk semua.. 
insyaAllah.. 
:)


sekian terima kasih
*semoga lepas nie. perbentangan aku akan menjadi mantap. semantap persembahan mereka di BE 6 pada hari ini.. tahniah semua.. *


Post a Comment
 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah