Friday, May 4, 2012

Motivater to Be..

memotivasikan diri memang hebat..tetapi andainya kita berjaya memotivasikan orang. itu baru hebat sangat.. !


dan saya telah memotivasikan diri saya untuk menyertai pertandingan ini. meskipun sudah lama saya tidak berkecimpung dalam bidang pengucapan awam. namun minat saya untuk bercakap tidak mampu untuk ditahan lagi.. *melampau nya ayat*

terlalu banyak sebenarnya perkara yang ingin diceritakan, namun slide perbentangan saya belum sampai ke tahap siap lagi..
saya adalah peserta ke 9.. 

semoga saya mendapat pengalaman dan menjadi orang yang bermotivasi pada esok hari.. 
doakan saya tidak gagap!

Untuk kakak senior saya.. iaitu kak aini syg.. 
terima kasih kerana esok lusa anda akan konvo.. 
begitu juga untuk abg fawiz, abg sham. abg abu handhalah.. 

untuk semua senior. 
selamat berkonvo.. 


sekian terima kasih


tak sabar nak tengok persembahan hebat hebat esok... 
:)
walaupun sy x mampu menjadi sehebat mereka. 
tp saya harus mencuba.!
Negara Rom tidak dicipta dalam masa sehari.. 
:)
be positive.. 


No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah