Sunday, October 2, 2011

Terima Kasih SaHabat...

tidak banyak penceritaan untuk minggu ni.. tiada yang vogue sangat la.. tiba tiba!!!! ;)
terima kasih untuk kawan kawan yang menemankan saya untuk membeli belah baju renang muslimah di sogo..
yun,santa,and aten... 
ucapan khas untuk miss sara....and her future hero... 
....................................................... 
terima kasih untuk Sara dan Fik.. atas usaha untuk menjemput saya dari Sogo ke Masjid Jamek.. eeeeh.. betul ke nie.. ah.. lantak lah.. yang penting.. aku dah sampai.... :)
x sesat dan mereka adalah tourist guide dan penjaga yang boleh dipercayai.. :) 

thanks to both of you... 
i appreciate it very much.. 

sebab banyak gambar takda kat aku... 
next time aku upload yea.. 
trimas... 


No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah