Sunday, October 9, 2011

Filem Ombak Rindu.. (Sesi Fotografi)


Full credit to beatiful nara 

Hujung-hujung minggu ni kita layankan satu lagi set gambar-gambar bintang yang merupakan pelakon-pelakon utama untuk satu lagi filem yang diadaptasi dari novel ‘Ombak Rindu’ karya Fauziah Ashaari. Novel ini merupakan sebuah novel laris keluaran Alaf 21 yang diterbitkan sekitar awal 2000-an.
Filem ini dijangka dikeluarkan pada 1 Disember 2011 dan diarahkan juga oleh pengarah Osman Ali. Dia turut bertanggungjawab untuk lakon layar filem ini di samping Armantono. Merupakan kisah Izzah yang merupakan seorang gadis yatim piatu yang kematian orang tua mereka akibat kemalangan jalan raya. Justeru itu, pak saudaranya, Taha mengambil tugas memelihara Izzah. Isteri Taha tidak senang dengan kehadiran Izzah dan menuduh Izzah membawa bencana dalam keluarga.
Pak cik Taha banyak berhutang. Disebabkan kesempitan wang dia sanggup menjual anak saudaranya itu kepada seorang tauke kelab malam. Izzah terpaksa mengikut kehendak pak saudaranya walaupun hatinya tidak rela.
Di situlah dia telah berkenalan dengan seorang pelanggan bernama Hariz. Hariz telah membeli Izzah dengan harga yang mahal dari tauke kelab itu dan membawa dia keluar dari neraka jahanam itu. Di atas permintaan Izzah, akhirnya Hariz berkahwin dengan Izzah tetapi dengan syarat semuanya mesti dirahsiakan.
Kehadiran Mila Amylia, anak Tan Sri Rashdan, iaitu model dan pelakon terkenal tanahair menggugat cinta Izzah yang mula berputik kepada Hariz. Dapatkah Izzah menerima Mila Amylia sebagai madunya?
Layankan lagi 12 keping gambar Aaron Aziz, Maya Karin dan Lisa Surihani dengan membaca gosip ini sepenuhnya. Kredit gambar pada Fanpage Ombak Rindu.












Aaron Aziz memang hot! 

4 comments:

♛ Dea ♛ said...

lisa nmpak seksi.. hehe

anak gemilang said...

@♛ Dea ♛ kalau la dia heroinnya.. hehe

Amni said...

serius kmk sik sabar nak tengok aieee..... dah la kmk nang suka gila dengan buku ombak rindu ya.. haih.. tangga pelakon pun best! harap cerita ya kelak sik menghampakan jak..

anak gemilang said...

@Amni hahah. kmk suka mun lisa jd heroin aie.. hehehe. tp nya jd watak jaht.. ish. hehe..

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah