Saturday, October 22, 2011

Muncul LiVe di Kaca Tv.. teruja bukan.. ! ;)





Anda pernah menonton rancangan Dialog?Rancangan ini disiarkan di TV1menngambil kira isu isu semasa.. yang wajar untuk dibincangkan.. saya.. bertuah untuk menonton dan menghadiri rancangan inilife di angkasapuri rtm kuala lumpur.. :)bersyukur sangat.. pergerakan dari Tanjung Malik ke KLdengan menaiki bus yang disediakan RTM yang sangat selesa.. 


Inilah kawan kawan saya yang turut serta.. 
Majlis Dialog ini.. dhadiri oleh.. 
Yang Berbahagia Dr. Nadzri YahayaKetua Pengarah, Jabatan Pengurusan Sisa Pepejal Negara
 isu yang dibincangkan adalah... 
eh 
eh 
eh. 
nak tau eh?
tonton la rancangan ini 26 Oktober nanti
tv 1
jam 10 malam
life tau.. 
:)
ada la muka pelajar2 upsi di atas.. 
penonton jew pun..
bila la tunggu aku nk diwanwancara mcm tuan pengarah nie.. 
:)


bila tamat sesi dialog.. 
sara dan yan pun bergambar
tp sebab lampu studio dah ttp
gambar nie nampk malap sikit


dan saya pun turut mengambil peluang mengambil gambar
bersama tuan pengarah
eh. skema jew rupa aku.. 
memang!
mereka pun tak lepaskan peluang.

habis bergambar kt dalam
bergambar pulak kat luar.. 
:)



dan apabila pengacara keluar
kami pun ajak la bergmbar.. 
;)
bukan selalu kan.. 
dapat bergambar ngn pengacara TV nie.. 

dan saya pun.. 
bajet ingin menjadi pengacara spt beliau.. 
;)

dan lastly.. 
kami dapat la sedkit cenderamata
alhamdulilah.. 

kami balik berhujan.. 
penat

dan akhirnya.. 
;)
tercipta la satu memori baru
jangan lupa
tonton Rancangan Dialog Deepvali ini.. 
;)
mmg la tak nampk sebijik muka aku.. 
tp scene tu.. best gk tengok
next aku pg. 
aku nk melawa la. 
mana taw dapat anugerah ke.. 
peh... !


keh2x. 
dah berhenti merapu. sekian untuk entri kali ini.. 
zassssssssssssssss!!!!





Post a Comment
 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah