Saturday, October 8, 2011

Sajak Perangi Rasuah...


Syukur alhamdulilah.. untuk semester ini, ini penyertaan pertama untuk aktiviti ini.. 
pemilihan debat isnin lepas pun aku tak pergi kerana bertembung dengan makmal EP
status : kecewa lagi.. 
bak kata kak aini.. mungkin bukan rezeki lagi agakany.. :)
tidak mengapa.. 
baiklah.. bercerita mengenai pertandingan ini.. ini adalah satu pertandingan yang agak menarik.. :)
bertempat di Bilik Seminar Bitarasiswa.. 
seramai 13 orang peserta... 

dan yang paling penting.. 
aku mendapat giliran yang pertama.. 
tp aku x dpt Johan, NaiB Johan atau ke 3 ok... :)
status : tidak kecewa.. jangan risau.. :p

sebenarnya.. aku rasa dah lama aku tak berpuisi. sebab tu aku join..

rata rata peserta banyak la yang seperti aku nie.. 
pertandingan membaca puisi.. 
:)
serius.. aku x dpt hafal.. 

anyway. this i just the beginning... 

anda semua memang hebat hebat dan sangat berbakat.. 
tahniah untuk yang menang.. 
untuk yang kurang bernasib baik seperti saya.. 
sila cuba lagi.. :)

tahniah Aqwa untuk tempat ke 3.. 
sajak anda memang best.. :) 
jom tengok sapa pesertanya... 

peserta ini memang bersemangat dan lantang suaranya.. 




ketika puisi dipersembahkan.. beliau dapat menghayati puisi dengan baik.. :) 

 
Aqwa.. :) 
sajak beliau memang best.. 
walaupun dia baru berolehnya di waktu pagi katanya.. :)

Naib Johan.. 
penyampaian sajak beliau bersahaja.. 
menarik.. :)
tiru mcm dia boleh.. 
:)
lain kali la.. :) 

dan ini Johannya.. 
dengan Sajak.. 
aku yang berbaju melayu.. 

tahniah untuk semua peserta... 

semoga peluang sebegini akan muncul lagi di tahun hadapan... 

misi sem ini : mahu dapat paling kurang 5 sijil.. 
eh.. banyak tu... 

nota kaki untuk diri sendiri: lain kali. sila bersedia sepenuhnya sebelum pertandingan.. :) 

ini adalah kali pertama kali.. saya mendapat giliran pertama dalam mana mana pertandingan
tahniah zahora ahyan.. :) 

1 comment:

FiraHasan said...

Tahniah oura sbb berani masuk pertandingan sajak. Btw, nak link web lagu blog ni sbb nak tampal kat blog jgk. hehehe.

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah