Friday, October 14, 2011

Gigih itu Harus :)

Penceritaan pada kali ini adalah lebih kepada aktiviti.. 
seperti biasa.. Isnin dan Selasa adalah hari paling bahagia.. 
dengan Kelas Renang dan Gymastic yang aku takdapat nak memahirkan diri.. 
alamak.. 
Pensyarah kata nak buat GimnastraDa. 
hancur la.!!!
Abaikan.. 

malas mahu menyemakkan kotak pemikiran.. 

Khamis ini, aku dah beli basikal.. yeay!
walhal motif nya entah apa apa.. 
Rajin dan Gigih ke aku nak berbasikal ke Kampus.. 
:)



InsyaAllah.. kelas Hari Isnin mungkin harus menaiki basikal.. 
kau mampu!
tak pun. petang petang boleh la kayuh2x. jalan jalan.. 
nak dating ke.. 
nak pegi pekan ke.. 
tengok ada bakul tu..boleh la letak sayur.. ikan.. daging.. hahaha
ok. tutup cerita
Basikal adalah satu kenderaan untuk aku test supaya aku boleh jadi Coach ke x.. 
eseh! 
walhal takda kaitan.. 
Yun.. mari saya ajar anda berbasikal. :)
saya  menawarkan diri menjadi personal trainer anda.. :)


saya akan train anda sampai anda boleh berbasikal.. hahaha.. 

Credit to

Siti Sara
Yan
Nick
Ustad
Wan
Ijat
sebab temankan aku beli basikal nie.. :) 

perlahankan kayuhan untuk ke kampus. sebab basikal aku nie slow sikit. :) 


............................................................................................

Khamis malamnya pula.. 
aku merajinkan diri untuk menyertai Indoor Games
Chess!
Outdoor? Ah. x mmpu lagi. .. nak msuk netball.. budak laen dah ambik port.. 
aku tersingkir.. sebab aku jer yang ada kat aras 3 nie.. 
tersisish begini. haish.. 

Disebabkan minda aku nie agak lmbt sket nk pick up untuk buat gerakan.. 
dia bg masa 5 minit. 
maka. 2 set menang.. 2 set Kalah.. 
Kalah masa.. 
sebab aku busy nk check check orang. 
dah tu. tak tengok masa.. 
yea la. aku salu main lama2x. 
mana ada main 5 minit.. :)
memang wa tak pro la main menda nie.. 


ape pun. tahniah untuk diri Sendiri.. 
semoga terus gemilang di masa depan.. 
:)

Mantapkan Usaha.. Kuatkan Jati Diri... 

Salam Hujung Minggu.. 


Gigih ke aku untuk menghadirkan diri ke Kejohananan Chess terbuka esok.. ???

ish.. mode tiba tiba malas.. apa kes.. kot2x nk bagi sokongan moral smbil menjamu selera nasi goreng di aras 9 agak membantutkan niat agaknya. lebih2x lagi kena byr.. free x boleh eh.. !!! :(

No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah