Tuesday, December 7, 2010

Transformasi


Orang kata. bila tahun baru..ada la perubahan baru sikit kan???. Yeay.. dengan rasminya. aku telah menjadi pengguna classic template pada hari ini.. Dengan penuh bersemangat aku bermain-main dengan coding-coding ni..Owh.. rakan blogger. rindu aku tak?? mesti korang rindu kan.. dah lama aku tak bw.. mana tak. bila aku telefon pihak terbabit. dia bagitau. dia akan upgrade aku punya broadband 13 Disember.. OMG.. satu tempoh yang cukup panjang.. jadi.. jadi.. itu adalah sebab aku malas nk bw ni..nak main coding-coding.. laju pulak..haish.. sabar sajalah.. terima kasih yang tidak terhingga untuk seorang blogger hensem.. kerana banyak membuat tutorial untuk rujukan.. nak taw sapa... g la blog dia.. hik3x.. :)


Salam Maal Hijrah untuk semua.. 
p/s : aku sangat lewat kan??? 

jangan lupa click nuff taw..
 
doakan batuk aku cepat sembuh yea.. 

sekian terima kasih.. 

No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah