Sunday, December 19, 2010

Anak Mak dan Abah

Orang kata.. 
pengalaman itu mendewasakan.. 
Orang kata.. pengalaman itu adalah hadiah sebuah pengertian.. 
orang kata. pengalaman itu adalah berharga di masa hadapan... 
Ya.. kini aku ni adalah amat baru dalam memupuk pengalaman baru.. 
Tanggal 25 Disember.. akan membawa satu anjakan paradigma yang cukup besar.. 
dari seorang anak manja.. anak emas. anak bongsu.. yang jarang sekali berjauhan dari keluarga.. 


kembali menuntut pengajian di negeri orang. entah apa rasanya ya.. ???
umur aku kini dah mencecah 21 tahun.. 
ini adalah satu perlangkahan dan corak perubahan besar yang perlu aku lakukan.. 
istilah open market.. 
istilah sains kejurulatihan.. 
boleh ke dari seorang graduan civil yang kurang aktif dalam sukan bergiat dalam sukan di sana nanti.. 
sehingga kin aku masih keliru gak sebenarnya.. betul ke pilihan aku untuk lanjutkan pengajian yang sememangnya lari dari pengajian masa diploma.. 
sila bersabar.. biasalah kan..mungkin itu bukan satu permasalahan yang wajar difikirkan ketika ini.. 
apa yang pasti.. anak mak dan abah ni.. 
memang akan menangis teresak-esak di dalam kapal terbang sibu-kuala lumpur nanti.. 


p/s : pelajar ambilan disember upsi.. boleh tak korang reg sorang-sorang.. mak abah tak payah teman.. macam aku gak.. :)

ismp.. insyaAllah.. itu yang penting.. 

2 comments:

zainab said...

cayyo zahora ^_^....

Anak Gemilang said...

@zainabkalu dulu masa korang kan.. ni masa saya pulak.. uhuks..

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah