Thursday, December 9, 2010

Bila Rindu.. ^_^

Salam Jumaat untuk semua.. 
lagu Viva Forever yang dimainkan pada pagi ini memagut rasa rindu buat teman-teman diploma
aku rindu..
Betul.. 
aku rindu lagi pada hari ini.. 
Doa pada hari Jumaat adalah lebih afdal dan semoga ianya dimakbulkan.. 


Kawan-kawan.. 
rasanya mungkin dalam 6 bulan lebih kita tamat pengajian bukan?
melihat gambar majlis konvokesyen ke 73 pelajar UITM itu. memagut rasa rindu yang memuncak pada kalian.. 
uhuk3x.. batuk lagi... aisehmen. .kacau mood betul la.. 
kita bila lagi??? 
.
.
.

semalam entah kenapa.. tiba-tiba merasa diri ini begitu kerdil dan gagal membuat sebarang transformasi dalam dekad ini.. haish.. 
owh ya. kalu tak silap.. Filem Transf0mer ditayangkan pada Julai 2011,
tetapi heroinnya bukan megan Fox ok?
*aku dengar dalam sarawak fm malam tadi.. bukan aku tengok pun.. haha... *
.
.
.
.
Entah kenapa.. 
mungkin kerana melihat status kawan baikku.. 
Saudari Fazillah
 yang kini  hendak melepasi Zon Temuduga.. 

Semoga anda berjaya ya sahabatku.. 
yang berada di tengah tu adalah Saudari Fazillah yea.. 
...


.
.
DkA6b tersayang.. 
serba sedikit perubahan telah berlaku dalam diri kita
mari kita jejak sedikit demi sedikit ya.. 
Amy & Mirah kini telah menyambung pengajian di Unimas
Shauqi  merupakan  siswa pertama kelas kita berada di UTHM.. ehem.. serius.. 
aku bangga dengan kalian semua.. 
rentetan seterusnya
Adeng, Kate, Daus dan Teong  mengambil langkah yang sama.. 
uiks. 
dah habis pengajian.. jadikan pmu sebagai lokasi pertama posting ok??

bagi dunia pekerjaan
ainol, Wanie, Krol dan yang lain aku kurang pasti.. 
telah bekerja sementara untuk program lepasan diploma dan siswazah.. 
syabas rakan-rakan.. 
kita semua sebenarnya telah menuju era kematangan.. 
oh ya.. 
aku lupa.. 
Campaka a.k.a pai.. 
dah bertunang eyh.. 
beliau bahagia
sama-sama la kita doakan ya
psst.. 
siapa orang pertama naik pelamin batch kita.. 
sama-sama kita tunggu ok???

.
.
.
serba sedikit..
 apa yang telah kita timba sepanjang sem 5 dan sem 6 telah membuat kita matang sebenarnya.. 
kita menjadi lebih profesional.. 

walau ke mana hala tuju kita.. 
semoga kita semua akan dipermudahkan urusan.. 

konvo kita semua entah bila akan  diadakan.. aku sendiri tidak tahu sebenarnya.. 


bagi yang belum menerima tawaran sambung belajar. 
bersabarlah.. *peringatan untuk diri sendiri gak ni*
untuk yang telah menerima tawaran temuduga.. 
lakukan yang terbaik.. 
sesunggguhnya 
Rezeki dan ketetapan itu adalah Hak Milik Allah
semoga urusan kita semua dipermudahkan olehNya Dunia dan Akhirat.. 
sama-sama lah kita semua berdoa.. agar apa yang kita impikan .. 
menjadi KENYATAAN

SERIUS..
aku bangga menjadi sebahagian dari kalian.
yang sporting jiwa dan raga.. 
yang sama-sama membatalkan ujian
yang sama-sama menangguh kuiz.. 
yang sama-sama menangguh kelas.. 

sesungguhnya.. Jumaat ini.. 
benar-benar membuatkan aku rindu.. 

semoga kalian baik - baik sahaja.. 

kita jumpa di majlis konvokesyen politeknik tahun depan ya.. 
aku nk upload pic byk.. tp berukband ni sengkek pulak.. next time aku upload lagi k
take care!!

yang merindui kalian
Zahora Ahyan 


Post a Comment
 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah