Friday, December 3, 2010

JODOH SAYA

Saya kini sedang mencari jodoh.. peluang pekerjaan.. 


Ada sesiapa yang nak terima saya bekerja secara tetap tak????
ada tak sekolah kat Kelantan eyh.. Sarawak yang nak kan Guru Sandaran lagi??
Baiklah
sila hubungi saya dengan segera
Saya ni lepasan diploma politeknik yea.. 
budak awam
keja yang saya nak cari tuh biarlah
 keja yang halal..  
owh. siapa nak upah saya jadi pengasuh pun boleh (ada ke orang nak? )
tapi anak kena anta g umah saya lah yea.. (rosak akhlak budak tuh nanti)
meh saya ajar dia ABC & 123 (budak tu nanti akan ada blog  dan fb)
saya ni masih tak dapat sambung degree... (jangan sedih2x taw)
jadi marilah kita sama-sama membuat  mengumpul duit secara beramai-ramai
mari!!!!!
cari keja pun boleh dikatakan jodoh gak kea
nampaknya kepala dah tak berapa betul dah ni.. 
baik esok pegi klinik cepat-cepat.. 
yuhoooo... kalu tak. kawen muda jer la .. 
haish.. kalu pakwe dah keja tetap dan boleh byr loan ptpn kira ok gak tu kan.. 
^_^


Mesej  dari  pengambilan pelajar tadi buat aku sebak  la.. 
Post a Comment
 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah