Saturday, December 4, 2010

PILIHAN?????!!!!!


Semakan untuk kemasukan ke Upsi boleh dilakukan pada 10  Disember.
Ooh.. saya ingatkan boleh semak esok.


.mode : layan lagu Bila Terasa Rindu Kejap   Dan ion negatif mula tercas di fikiran.. 
Owh.. nampaknya. saya terpaksa la bayar duit pendahuluan untuk belajar kereta dulu.. 
serius..  geram dan menyesal.. 


perasaan ini adalah sangat indah ok.. rugi dan berkira itu kita tolak tepi sajalah
nanti aku tunggu result masuk Upsi. dah tu. aku tak dapat. lesen kereta pun lama lagi nak ambik. .
ni pun dah seminggu aku tak belajar kereta.. isnin depan.. mesti kereta asyik mati enjin jer!
uwa.. dah la.. aku nak dengar lagu Dafi sambil blogwalking la dulu.. 
sila terima hakikat yea.. 

Peluang tipis 

mendengar hujan di langit. air di dalam tempayan dicurahkan.. 

nota kaki : owh .ppg. mari contact aku cepat-cepat sebelum aku lebih merana.. 

mode : perasaan tidak stabil.. 


Post a Comment
 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah