Tuesday, August 9, 2011

Cinta Dulu dan Cinta Sekarang.. :)




Dulukan..


masa kita couple.. awak selalu call saya.. sms saya..
bertanya khabar dengan saya… sangat baik dengan saya.. bila saya kata saya
lapar.. awak ajak saya makan. bila saya bosan. awak hiburkan.. bila saya
sedih.. awak buat saya gembira. awak buat saya rasa bahagia.. dan pada ketika
itu.. saya rasa sangat bertuah sebab awak memilih saya sebagai pasangan awak..










dulu kan..


masa kita mula mula dating. awak baik jea.. awak sopan jea..
masa dating tu. memang awak tak toleh kiri kanan.. memang awak fokus jer dengan
saya.. perempuan sebelah mintak cili sos atas meja pun awak tak endah.. takut
saya jeles dan terluKA.. katanya.. ~~~~~





tapi sekarang kan…


handphone saya dah jarang berbunyi. nak kata takda coverage.
ada jer.. nak kata kredit saya takda.. macam dah lama saya tak sms.. tak kan
kredit kong kot.. bila saya call .. awak tak angkat.. bila sy sms. asyik
pending jer..  oh.. analisis sendiri dan
menipu diri sendiri.. handphone aku rosak kot!!!!!





dan. sekarang kan..


bila kita keluar.. awak selalu jer. jalan depan.. walhal
..tau kan. sy tak ni jenis berjalan lambat.. lebih lagi dengan barang yang
banyak.. rindu dengan payung awak … dulu masa jalan.. kan awak selalu payung
kan sy.. tapi.. sekarang. jangan kan payung.. 
tolong saya ambik barang pun awak tak ingin kan?? bila sy tnya kenapa
jalan cepat.. awak bagitau. nak kejar masa. kalau ada awek tegur awak. awak
layan punya la lama. bila sy tnya. awak cakap kawan lama.. ohwwwwww.. ptt la
ckp bukan main lama…





kalau ada beza dulu dan sekarang mcm nie. bagus tak payah
couple kan???








ini analisis merapu di tengah malam.. J


selamat berpuasa.. 

Post a Comment
 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah