Thursday, May 9, 2013

Alhamdulilah..

Salam Jumaat semua.. hari ini kembali menulis entri di sini.. Terlebih dahulu. Syukur Alhamdulilah, sebab dengan penulisan mengenai entri yang lepas membolehkan penulis mendapat tempat kedua dalam bloggers@kaul tersebut.. Terima kasih kepada pihak penganjur sebab anjur event penulisan blogger begini.  Harap diteruskan di masa akan datang.. :)



Hari ini kembali menaip entri setelah sibuk berhari hari dengan media kit untuk subjek KPD. Namun, rezeki tidak memihak untuk mendapat tempat. Dan akhirnya, aku confuse jugak sebenarnya, sebab katanya tadi.. penyertaan KPD untuk kategori Digital sekadar dua.. ~ abaikan dulu rasa bingung.. sebab kalau dah katanya pernyertaan cuma dua.. apa yang aku buat dari jam 11 sampai jam 3 semalam.. tak bagi menang pun. bagi la aku sijil penyertaan.. huaaa... penat aku tau.. :(

Apa pun.. pengalaman untuk aktiviti luar.. aku belajar banyak tentang blog.. aku belajar buat poster..  benda yang mungkin aku tak kan dapat masa aku lecture dalam kelas.. apa pun. satu harapanku.. semoga pensyarah kami sentiasa mendokong dan menyokong kami dan apa yang penting. memahami penyertaan kami dalam pertandingan ini. Untuk pihak penganjur.. Bagilah kami sijil secepat mungkin.. :)

Baiklah, sedikit ulasan mengenai aktiviti semalam.. :) terima kasih kepada visitors yang hadir ke booth aku.. terima kasih sebab dengar aku berceloteh pasal blog aku yang belum nak complete tuh. terharu bila dengar ramai visitors yang cakap. Jangan delete blog ni tau. Kami nak akses. Ada yang siap salin url lagi.. ;) Rasa pengalaman berblog ni buat aku rasa sentiasa bersemangat untuk update benda baru. Malah ada yang tanya macam mana aku edit, macam, post, share link dan sebagainya.

Ribuan terima kasih kepada Pelajar ISMP sejarah semalam yang sanggup jual dan hantar CD ke booth aku semalam. Terharu sangat bila visitors sanggup tolong untuk aku submit hasil kerja KPD. Alhamdulilah. Sungguh kamu berhati mulia.. :) Hanya Allah sahaja yang mampu membalasnya.. 

Apa pun.. terima kasih atas rezeki dan pengalaman yang Allah berikan.. semoga diri ini terus bersemangat dan terus maju di masa hadapan.. 

Terima kasih juga buat sahabat yang sentiasa membantu.. semoga Allah akan permudahkan urusan untuk kita di masa yang akan datang.. :) 


:)
Galaxy.. 
Galaxy Khar.. 
Galaxy Blog.. 

:) 


No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah