Sunday, October 17, 2010

Bila hati sudah kecewa..

bila hati sudah kecewa.. 


dear.. asal u delete blog lama.. 
diam.. 
diam.. 
diam.. 
kenapa yer.. 
isk.. x tau nak jawab ape skrg. sori yer.. 


jom baca apa yang terjadi bila dah kecewa kat bawah.. 




  1. Dendam akan hadir dalam diri kerana dipermainkan hati, sini muncul la konsepThe Punisher.
  2. Kawan yang hanya sekadar nama “kawan” akibat rasa jemu salah seorang dari mereka dan dia akan cuba elakkan diri dari “kawan” nya itu. Yang ni digelar konsep Hanya Kawan.
  3. Prestasi kerja atau pelajaran akan turun, serba tidak menentu, dan menyebabkan kegagalan. Yang ni konsep Dare To Fail.
  4. Mula terjebak dengan aktiviti-aktiviti tidak sihat seperti clubbing, minum arak, bergaul bebas. Konsep ni jelas dikenali sebagai konsep The Biggest Loser.
  5. Mula membenci lawan jantinanya, dan tidak mempercayai mereka langsung. Konsep ini adalah konsep Aku Tak Percaya Cinta, C.I.N.T.A (ala-ala Liyana Jasmay)
  6. Sentiasa berendam air mata, sedih yang teramat, terlalu perit untuk ditanggung, yang ini dikenali sebagai Syndrom Down.
  7. Ni bab berat badan, samada kurus mendadak kerana tidak lalu makan, atau naik berat badan mendadal kerana hilangkan tensen tuk makan. Ini dinamakan konsep On Diet.
  8. Ni dari perangai yang sempoi, tiba-tiba kuat memaki, kuat marah-marah, mengamuk tidak tentu pasal. Konsep ini pula dinamakan Period All The Time.
  9. Ni lagi, dari suka bercerita, tiba-tiba jadi pendiam, suka menyendiri, tak peduli orang. Konsep ni adalah Alone In The Dark.
  10. Part ni yang bisa, disebarkan cerita itu ini, memburukkan kekasihnya sebelum ini, dan konsep ini dinamakan konsep Sharing Is Caring
maaf.. bukan sebab  hal cintan cintun.. 

teringat ayt di fb sis intan.. 

hidup dalam kenangan.. 

ish... syhhh... 

senyap semual... 


credti to this blog.. :)



Post a Comment
 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah