Thursday, July 18, 2013

Second Suprise from my Besties.. :)

Salam semua. .hari ni dah masuk 10 Ramadhan.. Alhamdulilah.. ;) Hari nk nak menaip entri terakhir berkaitan sambutan hari lahir yang lepas.. alhmdulilah..  such a big suprise from my besties.. thank you very much to all of you.. *tetiba rasa seronok pulak kalau sambut hari jadi masa ada kat TM nie. ramai pulak yang sponsor makan kek percuma.. hik2 .. 
cantik kek tu.. ;) sedap pulak makan berempat.. 
actually diorang nak buat suprise masa makan agaknya. tapi bila nampak kafe KHAR tu macam tak berapa nak sesuai.. diorang tiba tiba buat kat KZ.. 
:)
Terima kasih sahabat.. :)

jadi bila tengok kek tu. aku jadi excited.. wah.. cepat cepat semangat nk potong.. hahaah.. 



terima kasih untuk kalian bertiga.. 
Yun, Tanggi n Tim.. 
:) 

Thank you
special present from Yun..
Tq dear :) 
A stranger stabs you in the front; a friend stabs you in the back; a boyfriend stabs you in the heart, but best friends only poke each other with straws.

Geng Pantun.. muahaha.. :)

*(^&^&%^%^%$^&^)


Ewah.. 


entri birthday dah habis.. 
Lepas nie nak sambung entri pasal Ramadahan dan internship pulak.. 

Terima kasih untuk kawan kawan yang sambut birthday kita sempena yang ke 24 ini.. hahaha...

Eh.. untuk yang sambut birthday esok.. Happy Birthday Ktk!!! :) 


Post a Comment
 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah