Wednesday, November 9, 2011

Mari Menganalis Masalah..


Ini adalah entri untuk menganilisis masalah.. 
Jika tidak ingin terbeban.. 
Jangan teruskan pembacaan.. 



Aku baru selesai menganalisi assginment renang. herm. tiba tiba terfikir pulak aku dari segi logika akal nie. kalau aku anlisis panjang panjang.. banyak kesilapan teknikal, mesti la pensyarah aku dapat detect aku tak reti lagi nak berenang dah masuk minggu 8 nie.. tapi kalau difikir dari segi logika akal.. erm.. kan ada ujian kemahiran minggu last nanti.. Ah.. persetankan semua itu. dan hakikatnya..aku masih tak pandai berenang. uhuks! camana nie.. :( aku sedih.. Alahai renang... kenapa la kau masuk dalam jam kredit. mencik la aku.. 

asal renang jer tension
asal gymastic jer tension.. 
haish. semua nak tension. 

ada tak part yang aku tak tension??


ah. malas nk membebankan otak dan akal fikiran.. meh sini aku nak bercerita lagi sebelum aku melelapkan  mata nie..baru siap analisis 2 jurnal.. eh. banyak tu.. tak tau betul ke tak yang aku buat tuh.. 
tongang terbalik aku analisis jurnal tu.. encik. sila la katakan saya telah analisis jurnal itu dengan betul. kerana saya sudah berusaha sepenuh jiwa dan tenaga.. (walhal 2 page je pun)

dah. berhenti merepek sekarang!

baiklah. kembali ke motif utama

Semoga berjaya untuk pasukan Debat Upsi yang telah sampai ke UMT
:)
Maaf tak dapat mengiringi. kerana saya ada kekangan kewangan sem nie.. 
tu la.. baju renang kan mahal. tu tak pandai lagi berenang.. haiseh. monolog dalaman lagi.. 
Semoga korang terus cool yea.. 
macam dah lama aku tak berdebat. 
asal pemilihan je.. kelas la. lab la. itu la. ini lah.. 
herm.. 
ini dah masuk kali kedua. 
seriusly.. sangat kecewa.. 
apakah rasioanalnya Lab Ep tu malam isnin?
eh.. nak salahkan lab pulak. haish.. 

lepas ni. banyak pula kena bayar.. 
haddddoooooo.. 
sangat sangat stress selepas membuat assginment ini.. 

Semalam ayah call.. 
herm.. tidak tahu untuk menganalisisnya dari mana.. 
mungkin sy memerlukan ruang dan peluang untuk berfikir.. 


herm... 
sekian untuk malam ini.. 
semoga berjumpa lagi.. 
terima kasih atas fokus anda. 
:)

Doaku mengiringi kalian.. 
Selamat Malam.. 






Post a Comment
 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah