Friday, November 11, 2011

Ayat Petang Petang...

Salam semua.. 
Hari ini merajinkan diri untuk mengupdate semula coretan di sini.. 
Tahniah..sudah seminggu cuti mid term. 
Untuk kawan kawan. selamat kembali ke upsi.. 
cuti yang agak sempoi dan seronok.. tanpa beban kewangan.. 
tanpa gangguan.. 
cuma stress dengan assigment jer yang banyak.. 
syukran.. hampir siap.. tapi tak sepenuhnya.. 


Baiklah.. bercerita mengenai aktiviti selepas cuti.. 
terlalu la banyak.. :) 
tapi.. bak kata pensyarah aku.. layan jer la. sedar tak sedar. minggu depan dah minggu ke 10.. ha.. hambik kau 

baiklah.. 
aku nak refresh otak aku kejap.. 
lepas cuti nie. aku ada perbentangan
Untuk subjek 
BSC
Motor.
Pembangunnan Sahsiah


wah. aku dah lama tak present nie. ni yang buat aku cuak sikit nie.. haish..  
tak mengapa.. 
mahu atau tidak.. 
kena teruskan jugak.. :)


Kalau nak kena lempang dengan coursem3 aku.. 
sila la bentang dengan cara begini... 

Lama dah tak keluar berdua dua nie.. 
eh.. 
Amin. bila awak nak agak sy di TM... 
:)

baiklah.. sekian.. itu sahaja setakat ini.. 

terasa nk buat satu page tip tips nie.. 
aku suka design blog. 
tapi aku x suka nk buat tutorial.. 
tunggu aku rajin.. 
aku buat frebies la.. 
ok x.. 
haish. lapar pulak tengok aiskirm nie.. 




Post a Comment
 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah