Wednesday, February 2, 2011

Terima kasih Nuffnag

Salam.. 
....







terima kasih untuk nuffnag.
semoga rezeki ini akan terus bertambah.. 

ada yang dapat lebih banyak dari aku kan.. ??
ekeke. saje jer aku nk bagitau nie. 
sikit bagi korang.. 
besar bagi aku okies!!! 
haha

usaha tangga kejayaan
semoga buffered ngn metered earning aku akan bertambah.. 

ini adalah kombinasi blog lama dan baru sebenarnya.. 
bagi yang belum pernah cashout tuh.. 
korang cuba sekali.. 
betul.. 
memang nuff  adalah iklan yang boleh dipercayai
buat rakan-rakan blogger yang pernah buat tutorial 
pasal nuff
pasal nak tingkatkan traffic
pasal iklan nuff
update survey
thnks u olls.. 
sharing is caring right.. 

sekian.. 


5 comments:

Afiq Bukhari said...

tahniah :) gunakan duit nuff tu sebaik2nya.

Anak Gemilang said...

@Afiq Bukhari sama-sama.. hehe

wasabi onee-san said...

waa.. ktk!!
tahniah a dpt duti dr nuff... ^^,

Anak Gemilang said...

@wasabi onee-san makseh.. sama2 kita berusaha.. hheheee

Jayyyrul said...

bez gak eyh,. aku lagi O... sbb bru brgiat nih... congrat..

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah