Tuesday, February 1, 2011

Jiwang di Waktu Pagi


sayang aku ingin berbicara kepadamu
tentang apa yang tengah aku rasakan
ada apa, ada apa katakanlah semuanya
ku kan dengarkan duhai cintaku



 sayang aku ingin berbicara kepadamu

tentang apa yang tengah aku rasakan
ada apa, ada apa katakanlah semuanya
ku kan dengarkan duhai cintaku

bila nanti orang tuamu meridhoi dengan

apa yang ku rasakan padamu
semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya
begitu pun orang tuaku



kau takkan tinggalkanku
takkan pernah, sayangku
janjimu janjiku untukmu



reff:
takkan ada yang pisahkan kita
sekali pun kau telah tiada
akan ku pastikan
ku kan memeluk menciummu di surga



jangan kau pergi tinggalkan aku
bawa aku ke mana kau mau
janji ku padamu
jiwa dan ragaku mati pun ku mau

lagu nie aku dengar masa nak berkayak semalam
best kan?
nie 1st time aku dengar lagu nie.. 
.
.
.


Ice blended??? 
ngeeee.. 
sila tunggu next entry ya.. !!
doakan segalanya terbaik!!!

Cuti mid sem aku memang fun
:)

No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah