Sunday, November 7, 2010

Trip to Kuching.. :)

Dah lama rasanya aku tak update blog.. jeng2x.. 

dalam minggu ini.. khamis. 4 November 2010.. aku telah menghadiri sesi temuduga kemasukan ke UPSI di unimas.. 

maaf yer.. disebabkan aku sangat gabra untuk temuduga. aku memang tak ambik pic muka aku.. 

di bawah adalah gambar tempat parking fakulti teknologi maklumat
tempat aku interview.. 


nak tau lebih lanjut??? 
jom klik read more kat bawah yea.. :)



ni adalah salah satu kawasan aku pergi selepas interview..
psst.. :) haha
kedai kain kamdar.. 
ni kakak aku.. ;)
ni memang gedung kain.
hari jalan-jalan 
jumaat tuh.. 
aku layan benda ni.. 
cyes.. lagu satu dan 2 aku sedekah jer. sbb aku ta

tak pernah dan tak pandai main bnda ni.. 
last2 aku enjoy gak karaoke kat cni
haha

*karaoke box*
lagu ukays :)
jiwang kan.. haha
lepas tu sy cuba hilangkan tekanan lepas temuduga dengan.. 
jeng2x.. 

*nampak sangat sy tertekan bukan*

perjalanan diteruskan dengan membelek2 baju
*melihat fesyen sebenarnya.. tak terniat nak beli pun*
size sangat besar
*org sibuk buat bju masa hari raya aidilfitri*
aku sibuk buat bju untuk hari raya haji dan baju knvo.. haha

penat berjalan-jalan.. 
aku tertengok benda alah ni.. 
haha.. 
ish.. berat bafan aku dah kurang.. 
ni pic masa aku shoppinng gak.. 
setelah puas shopping di pasar raya.. 
lokasi terakhir adalah di Serikin.. 
barang kt cni murah gak la hargannya.. 
*aku sibuk membeli barang.. ni pic tempt parking jer*
tapi.. tempat tu memang panas.. 



dan akhirnya.. 
aku dah selamat sampai rumah.. 
perjalanan ke Kuching tu memang best.. 
thanks to my bro.. 
my sis in law
my mum
n my elder sis
:)
walaupun *KEHUJANAN*  selepas temuduga itu.. 
sekurang-kurangnya aku enjoy.. 

next entry aku citer pengalaman interview ok.. :)

esok update lagi.. 

salam.. :)




2 comments:

Mohd Ariff said...

" Sungguh ku merasa resah..
Untuk menilai sesuatu yang indah.. "

haha lagu peberet ni masa kecik2 dulu..

Anak Gemilang said...

@Mohd Ariff hehek.. ingat gk lirik lagu ni.. sapa yang nynyi ek.. :)

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah