Monday, November 1, 2010

Menjerut Leher Sendiri

Malas?

tidak...!

mengantuk?
tidak
yang pasti kalut saya semakin menjadi-jadi
petang tadi main lari-lari dalam hujan
mana tak nya.. dari jam 0230 tu.. hujan jer
kul 3 lebih aku g sekolah jumpa boss mintak cuti
nak pergi interview.
*makseh boss sebab approve cuti guru sandaran nie*
salu jer cuti kan .. hihi..

uwa.. 
pagi tadi borak2-borak ngn kak alina
kak.. adik akak ari tuh.. dia buat ape ek? untuk temuduga tu
lari-lari
timbang bola
cuba mengajar

banyak lagi la.. tapi memang penat la
uwa.. 
cuak aku dengar
hambik kau
kenapa la letak sains kejurulatihan tu jadi 1st choice
ish
sabar-sabar
kalu kau letak rekabentuk teknologi berkomputer tuh.. 
tak semestinya kau dapat kan... 
kalu dah dapat nanti
kau kena lasak
banyak outdoor
best gak tengok gambar-gambar adik kak alina tadi.. 
uwa.. 
lepas ni kalu dapat course ni
jangan harap aku nk bersolek cntik2.. 
eyh.. bukan sejak ko dpt civil engineering dulu lagi ko memang memegang risiko untuk berpanas kan?
uwa... 

kalu disuruh lari-lari... berhenti.. lari-lari.. berhenti.. lari lagi.. 
ooooiiiii.... tolong... 
serius aku cakap
kalu aku dah frust masa ujian kecergasan
aku tak kan ada mood untuk interview.. 
uwa.. 
kang tak pasal2 hujan lebat balik dari unimas nanti.. 
tak mengape ye ora.
mana tau dia tukar course yang kau mintak nanti
mana tau dapat untuk yang ke 2
kak eyeda gtau
kena salu senyum
kena cool

jangan bilang tidak .. selagi kita belum mencoba.. 
lalalalalalalala
mana tau aku dapat kan?
takpe ora.. cuba jer.. 
anggaplah kau holiday awal.. 

haha
kuching.. 

aku belum bersedia.. 


pergi interview dalam keadaan tidak bersedia
umpama menjerut leher sendiri

sabar
esok jogging lagi yer oura.. 



No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah