Friday, September 13, 2013

Suria KLCC

As salam semua.. dengan penulisan semula entri dan mengedit semula blog ini, bermakna aku telah kembali ke kuliah dan selamat berdaftar sebagai pelajar semester 6:) Alhamdulilah.. selesainya latihan industri sepanjang dua bulan di sekretariat suaian fizikal telah banyak memberi ilmu dan pengalaman. Terima kasih penyelia :) sekarang cuma tunggu untuk reg course dan dan melihat hasilnya.. semoga ianya seperti yang didoakan.. amiiinnnn... 


Baiklah.. minggu nie tak banyak cerita baru dalam life semester 6 nie.. dan yang paling heavennya hari sabtu takde kelas.. hoyeaaahhh.. itu adalah yang ditunggu tunggu... bila nak habiskan 6 jam kredit.. dan sabtu inilah masa yang paling sesuai untuk melakukan aktiviti bebas.. hehe.. 



susun folder gambar lappy tiba tiba nampak gambar masa jalan jalan g suria klcc masa balik bercuti hari tu.. rasa best sangat jalan jalan.. walaupun berapa kerat je la yang aku jalan.. hahaha.. 


kawasan ni area taman awam situ jugak la.. jalan2x je. confirm jumpa area nie.. sebab tengok macam awesome sangat.. nak bergambar kat situ. sebab tengok ramai je perempuan arab yang sibuk tangkap gambar.. aku pun join la sama.. hahha.. 

mula mula.. 
wisel pertama:  amaran sebab masuk guna selipar
wisel pertama : amaran sebab masuk kawasan berair
wisel ketiga: amaran sebab takda anak (anak kecik dibawa bersama)
hot gak aku.. kalau aku tau.. aku tarik je mana mana budak untuk aku bawak berjalan.. (kang naya aku masuk newspaper sebab culik anak orang area suria klcc) hahaha.. 
baiklah makcik guard.. saya faham..
kesimpulan dan persepsi: mungkin aku silap port.. entah entah tu lokasi untuk mak budak.. hahaha



ni pulak area taman tu jugak.. tapi jauh sikit la dari tempat budak mandi manda tadi.. 


sebab ni 1st time aku pg sini.. 
rajin la aku nak upload banyak banyak.. hahaha.. 

disebabkan harga tiket air asia yang turun secara mendadak.. 
maka abang dan kakak aku telah bermurah hati.. 
untuk menemankan aku balik ke Sarawak :)




bila penat berjalan.. 
nak je menumpang benda nie.. 
hahahaha.. 

:)

Sekian... 
Jumpa di entri seterusnya :)








No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah