Sunday, March 25, 2012

Harga Sebuah Tugasan.... Terima Kasih..



menarik nafas dalam dalam buat seketika.. minggu lepas, aku telah belajar mengenai stress, kebimbangan, kesan stress.. kesan stress selepas 4 tahun(jika dibiarkan berpanjangan) jadi. sekarang haruslah mencari cara untuk mengurangkan tekanan.... kenapa?
kerana stress jika dibiarkan akan membuatkan anda lebih tua dari usia sebenar..entri ini bukan ingin bercerita ingin isu comel.. bukan juga isu usia.. namun.. ini adalah isu stress.. 

STRESS

stress agak berbeza dari bimbang.. stress adalah gabungan komponen semua masalah yang difikirkan menjadi 1 dan dilaksanakan dalam suatu masa dengan serentak.. manakala bimbang pula lebih berfokus kepada perkara yang bimbang dan mendesak.. 

untung la kan.. 
assginment sekarang semua canggih cangih belaka.. terima kasih untuk untuk kesabaran pada malam ini..dan.. terima kasih kepada kawan kawan yang membantu untuk penyediaan tugasan ini.. yang mana kami perlu membuat satu rakaman penerangan dalam tempoh 3 minit.. 
3 minit? bunyinya macam senang.. on our finger tips jer kan?Kini barulah aku memahami apa itu penderitaan untuk pengarah seperti David Teoh. bukan senang nak buat filem.. nak buat video dah nak dekat 5 kali aku aku buat video nie.. 

terima kasih samsung galaxy y.. 
terima kasih untuk 2 rakaman yang tidak berjaya itu.. 
sabar... sabar.. sabar... 

baiklah.. 
tahniah untuk rakan rakan yang telah menghasilkan video yang sangat cantik, menarik.. asal bukak jer fb.. memang home page aku penuh dengan promotion video kawan kawan. semoga kita semua mendapat markah penuh yea kawan kawan ...
untuk melihat link video kami semua. 
anda boleh view di

banyak tips mengenai sukan dan kesihatan yang dikongsi di sini.. 

dengan rasminya.. 
pelajat at43. boleh menjadi selebriti you tube secara tidak langsung.. 


terima kasih 
sila la view dan komen 
yea.. 
:)




No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah