Thursday, September 1, 2011

Mode Raya bila Cuti dah nak habis.. !!!







Esok dah raya ke 4.. bersamaan 2 September. oh.. tarikh yang cantik dan semakin mendekat.. mode beraya di kampung halaman memang seronok.. agak sedih kepada kawan kawan yang tak dapat beraya bersama family.. macam dah lama aku tak update belog. jadi laras bahasa malam ini lebih kepada penceritaan seperti diari yang sudah lama tidak ditulis.. debu debu di kulitnya.. dilap agar celanya tidak menjejaskan isi kandungan di dalam.. 





Cuti yang agak pendek rasanya, walhal apabila disebut cuti 4 bulan.. terasa bagai di syurga la gamaknya bila dapat cuti macam tu.. dilayan bagai dewa raja di rumah.. badan makin berisi, makin malas berlari.. ini hakikat.. (kawan kawan at43, sila jangan bergelak ketawa ya) 





kembali ke Tanjung Malim dengan satu perasaan kosong.. ~ alahai. biasalah kan. bila dah cuti lama begini. jadi,wajarlah kan?! :)





masa yang ada cuti ni, aku banyak habiskan bersama kawan kawan.. sebulan kerja. oh. kerja yang sangat best.. tawaran guru ganti.. ohh.. cuti yang pendek.. ~ terlepas.. statement.. saya suka menjadi cikgu. sebab tu sy masuk upsi.. :) 





maka, seketika ini, saya harus bersyukur dengan cuti dan mode raya saya bukan.. :)





Entah siapa la housemate ngn room3 aku sem ini.. lalalalalalalala. sila terima dengan hati yang terbuka sebab mode cuti anda kian berakhir. 









~Sila bersabar dan belajar dengan tenang yea.. sob sob sob... ~








mode : jangan cengeng cengeng.. coool sudah!!!! :)

No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah