Monday, September 26, 2011

Menjengkelkan... !

terlalu banyak perkara yang perlu diungkap dalam penulisan kali ini. lantaran esok kuliah bermula agak lambat, merajinkan diri untuk menaip entri di malam ini. 
balik dari kuliah hari ini, yang agak awal dari biasa... namun, tidak seawal yang disangka..serius, penat
penat menunggu dan terus menunggu.. benarlah kata orang penantian itu satu penyeksaan.. 


tapi itu adalah risiko yang perlu ditempuh.. berani buat.. berani tanggung la :)

berpanas dan berhujan pagi tadi.. uiiih.. berjumpa dengan senior2 yang eeeeehhhhheeeemmmm... uih.... 

to whom it may concern 

aku tegur sebab kau abg senior. tak tegur salah. .tegur salah... 
that is the 1st n last time ok.. 
masing masing buat tak kenal boleh???? 
:)
mode : agak geram ya... 
aku tegur kau tak bermakna aku suka kau.. 
aku tegur kau.. tak bermakna aku syok kat engkau.. 
aku senyum kat kau.. tak bermakna aku tergila gilakan engkau... 
oooiiihhhhh... hot nampak..... :


sah sah aku tau kau dah ada yang punya.. 
part ni agak emo yea... 

........................................................................

ni untuk penceritaan sebelah petang.. 
aaah.. makin pening aku dengar ketinggian kolam renang hampir nak dekat 2 m... 
kalau tak dalam..bukan kolam renang katanya.. 
itu lopak katanya.. :( aiyooooo..... 
semoga adalah hero sailormoon datang menyelamat andai aku tak pandai berenang,,, 
dengan kuasa bulan.. akan selamatkanmu... ~ 


aaaah.. angan angan jer lebih... ;) 
.............................................................................


kenapa lah semester ni hidup tanpa arah tujuan begini.. 
ok.. takpew.. 
bulan 10 cuti 2 hari.. 
bulan 11 cuti seminggu... 
balik Gerik jer la.. 
kalau aku balik SArawak.. alahai.. ada lagi citer citer sedih di airport.. 

ok.. 
sekian untuk entri yang tiada pengkhususan malam ini... 


Post a Comment
 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah