Sunday, May 15, 2011

Akhirnya.. :)

Salam semua
syukur alhamdulilah..
kini aku telah selamat sampai di rumah.. dan dapat semula menaip entri untuk tatapan kalian semua..
perjalanan dari tanjung malim--- puduraya----masjid jamek----kl central----lcct----- airport sibu adalah satu tempoh perjalanan yang panjang..
satu kesimpulan khusus.. balik semula ke tanjung malim nanti.. flight aku mesti sama ngn diorang..
nick,yun,santa,tim n asyim.. :) 

motif: takut sesat! haha..

 
di kesempatan ini
aku ingin mengucapkan selamat hari guru buat semua guru di Malaysia..
untuk semua guru yang telah mengajar aku.. di SK ST Patrick, SMK ST Patrick, SMK Mukah,  pensyarah  Politeknik Mukah, Pensyarah UPSI.. selamat Hari Guru/ Hari Pendidik aku ucapkan..
jasa dan pengorbanan kalian tidak akan aku lupakan

Aku sayang semua cikgu aku..
cikgu aku semua baik baik..

semoga kalian dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur..
saya suka menjadi guru!
1, 2, 3, 4 like! 


mode : mencari sinar di waktu cuti.. 
phewwiiit.... 

;) 


broadbnd daily ni lembap la. 

No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah