Sunday, November 2, 2014

Suprise For Her

Semalam 1 November... Birthday Mak.. terima kasih untuk sahabat Cik N, sebab sanggup delivery sampai ke rumah.. :) Siapa nak beli kek, makanana sedap sedap.. boleh pm dia kt fb yea...


Berbalik kepada cerita suprise untuk mak.. Aku memang malas nak mintak delivery kek tu pagi.. takde orang kat umah.. jadi, aku decide nak mintak antar waktu petang sebelum maghrib.. 


Terharu agaknya mak.. 


lepas mak terima kek tu.. mak diam je bila aku call.. tau.. tau sangat feeling mak waktu tu.. :) 


Lepas maghrib semalam... ingatkan nak call lelame..... konon nak wish bagai ucapan syarahan yang panjang panjang.. tapi last last aku fefeeling sengsorang... sedih tauuuuuuuu.. nasib baik roomateku aku takda... kalau tak.. Eh.. kau dah kenapa.. menangis sengsorang on-call.. hahahahaa..

Akan ada saat bila anda menangis sengsorang bila call.. bila anda mendengar suara... sayuuuu... dan anda tidak akan dapat mengungkapkan sebarang perkataan.. sekadar mendengar.. mendengar.. dan anda memang tidak akan dapat bersuara.... 

Mak.. selamat ulang tahun kelahiran.. Saya doakan mak diberikan kesihatan dan keselamatan yang baik.. dapat tengok orang pegang scroll knvo... 
Dapat peluk dan cium orang sama seperti gambar di atas.. dengan penuh rasa bangga dan kasih sayang... 
Orang dapat pakaikan mak jubah konvo.. kita pakai jubah sesama.. 


kaaaaannnnn... aku dah feeling ni... 


Terima kasih mak untuk segala galanya... 

Saya sayang mak... 



Bertabahlah hati.. semoga diberi petunjuk dan hidayah... 

No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah