Tuesday, October 21, 2014

Gambar Dari Sem 1 - Sem 8 Fasa 1

Entri malam ini lebih kepada untuk post gambar semata mata.. Sebab gigih nak mencari tugasan sem 6.. tiba tiba terbukak folder gambar lama... Aku paling suka ambik gambar dan simpan gambar sebenarnya.. sebab bila tengok balik.. dapat feel balik moment gambar tu... :p 

 Ni gambar masa awal sem 1 dan sem 2..  

Kem Pendidikan Luar 

KLSF 





Gambar ni rasanya lepas kelas anatomi / EP... 
dulu awal awal sem.. kami memang gemar berbaju kurung.. :P

sem 3-4 







sem ni kami sibuk berkelab dan berpersatuan... 
Malah kami jugak banyak organize program 
buat bengkel... 

ni gambar masa kelas bantu mula.. 

kami jugak peserta.. kami jugak penganjur... 


sem 6.. 
lebih fokus kepada persediaan nak pegi praktikal.. 









sem 7...
aku berpraktikal di SMKRMM Bistari Jaya... 
16 minggu.. settle.. 



dan sekarang sem 8...

aku upload 1 je la.. 

gambar masa PESKON hari tu... 


akhirnya.. 
dari Disember 2010... 
smpi skrg..
8 sem.. 
4 tahun di UPSI...
tapi tak habis lagi ni... 
Disember baru habis.... 


pssst.. sesaje post.. kawan Poli aku semua dah konvo weeeyyhhhh... hahahah.. ;P 





Post a Comment
 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah