Saturday, March 2, 2013

Tamat Minggu Kedua...

Tamatnya semester 4.. maknanya masuk la semester lima.. tak terasa.. :) seriously.. rasa macam baru reg masuk upsi semalam.. kih kih.. Semester ni, aku pindah duduk kolej baru.. almaklumla.. aku kan sayang khar lebih.. memang aku target sampai sem 8 aku duduk kolej. Baru la student life katanya.. :) 
Actually minggu pertama memang aku stress sikit la..sebab tak dapat online. wifi problem. tp alhamdulilah.. perkhidmatan wifi setakat ini memuaskan.. bus kitaran baru pun agak memuaskan walaupun aku sesat naik bus hari tu.. :) 





Ini adalah sekitar bangunan kolej kediaman kampus baru.. memang cantik.. selesa.. besar.. aku duduk aras 4.. naik turun tangga untuk mengurangkan lemak.. actually kampus nie selesa.. ada court semua.. jadi boleh la bersukan petang petang.. 

Baiklah continue untuk minggu kedua.. sebagai masuk sem baru nie.. persediaan mental kena kuat.. aku kan jenis cepat stress.. Lecturer baru terangkan RI sepanjang sem.. aku dah kalut dah.. muahahaha.. banyak nya keja sem nie.. mampus aku kalau tak struggle dari awal sem.. jadi mental preparation kena kuat.. 
jadi kena la bermotivasi sikit.. 
+_+


Kerja yang disiapakan juga menjadi semakin banyak..  sebelum masuk kelas. kena la baca apa yang patut.. ikhtisas sem nie ada adalah softball dan ping pong.. :) so... kena keja kuat.. kalau anda ditakdirkan memang pandai bermain pingpong tidak mengapa.. (Eh.. mana ada kes sebegitu.. dah sem 5 pun kena apply balik coaching method yang dah belajar)



Asl tiap sem benda wajib ada kat depan meja aku..
 gambar.. gambar .. gambar.. 
:)

Good luck sem 5.. 


With sara and yan.. 
Semangat ambik baucer katanya.. :)

Mirul.. 
Usu rindu.. :(
huaaaaaaa.... 
 Syahmi.. welcome to our family.. 
he is my 2nd nephew.. 
:) 

-salam.. -

No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah