Sunday, January 16, 2011

Permulaan Kehidupan Pelajar Fakulti Sains Sukan dan Kejurulatihan..

salam semua.. 
*minggu sui kenal*

:)
lokasi terkini : kolej harrun aminurrashid tanjung malim.. 
latest status : penat!!! 
balik dari kem mengenal budi.. 
...................................

lantaran dari kem itu.. tak dapat lah aku menonton perlawanan akhir piala debat khar.. 
*mel.. tQ taw sbb jadi team mate oura*
bukan keterpaksaan ye mel.. haha.. 

:(
ape pun.. buat mus.. din.. dan zalie.. 
jangan kecewa taw.. 
korang mmg best.. 
:)
*rugi tak tengok*
*
*
*
*
ehem.. keluarga debat khar.. ora nk tgk pic masa saringan hari tu boleh.. :)
*
*
*
dan sebab kem mengenal budi.. aku pun tak dapat join teater.. :(
areda.. 
sori taw.. 
eyh.. sebaye ke tua lagi.. takpe2.. 
yang penting 2 aktiviti dah ketinggalan.. 
***
jualan di khar tak pyg cerita... 
memang aku ketinggalan.. 
tapi.. adalah gak berbeli ckit.. :)
ckit???
tshirt upsi, jaket,tracksuit.. tudung.. 
eyh.. tu bukan ckit.. tu byk pulak dah.. haha.. 

kem??
so far.. kem tu memang best.. 
dan kem tu lah adalah kem aku paling manja dan mengada2
ops.. bukan.. 
aku mengalami kecedaraan gak la.. 
harap tak da apa2 kesan di masa hadapan.. 
ok.. 
dah la.. nanti la aku update lagi.. 
aku nak p hospital dulu.. !!
jom tgk muka aku latest.. 
omg.. 
maaf.. sy kesuntukan masa.. 
saya tak edit ok.. haha.. 


Salam!!!!
-my coursem3-

-tepi sungai-
-otw nak balik-

sekian untuk kali ini.. 


p/s : kulit makin gelap dan makin sentimental jiwa raga haha... 

3 comments:

zainab said...

wahhh..syoknya zahoran ^_^

zainab said...

Wahhh..syoknya zahora ^_^

Anak Gemilang said...

@zainab kem tu mmg best sngt.. kwsn pun cntek.. aktiviti memng agk lask gk zainb.. hehe

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah